رویدادها آرشیو خبر ها
می خواهم همراه یووه قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست بیاورم

می خواهم همراه یووه قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست بیاورم

همچنان به اهداف بزرگی که در سر دارد فکر می کند و امیدوار است همراه یووه به این اهداف ارزشمندش دست یابد. بلیز متویدی در گفت و گویی از خواسته اش برای رسیدن به قهرمانی در لیگ قهرمانان همراه یووه گفت.

 

پس از جام جهانی خیلی چیزها تغییر کرد، زندگی در صورتی که ما بخواهیم تغییر می کند، من اهداف زیادی دارم و بعد از جام جهانی اهداف جدیدی دارم. می خواهم همراه یووه در لیگ قهرمانان قهرمان شوم. در جام جهانی تیم ما مانند یک خانواده بود و بسیار خوب کار کرد، حالا در یووه نیز می خواهم همراه این خانواده به قهرمانی برسم. لیگ قهرمانان یک رقابت بسیار مهم و معتبر است، تیم های بسیار بزرگی و قدرتمندی در کنار یکدیگر رقابت می کنند، برای این هدف باید همچنان تلاش کنیم و از نظر تکنیکی و امادگی بدنی به بهترین شکل ممکن خود را اماده کنیم. همیشه دیدارهای سختی وجود دارد اما ما به خوبی خود را اماده این مسابقات کرده ایم و می دانیم که برای رسیدن به هدف باید تلاش زیادی کنیم. در پنج سال گذشته یووه در این رقابت ها فوق العاده بوده و امسال می خواهیم قهرمان شویم.

 

وی در خصوص اینکه کدام لیگ در سطح بالاتری قرار دارد نیز گفت:

 

فکر نمی کنم که لیگی از دیگر لیگ بهتر باشد، هر لیگ خصوصیات خاص خود را دارد. لیگ انگلیس سطح بالایی دارد، ایتالیا تاکتیکی تر است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: